این پرسشنامه بر اساس پرسشنامه 5بعدی مدل کیفیت خدمات سروکوال( servqual )طراحی شده است که دارای 21 پرسش و 5 بعد میباشد. از 21 پرسش مربوط به کیفیت خدمات، 4 سوال مربوط به بعد فیزیکی،5پرسش مربوط به بعد اطمینان، 4 پرسش مربوط به بعد تضمین،4 پرسش مربوط به بعد پاسخ گویی و 4 پرسش مربوط به بعد همدلی است. هر پرسش دارای 5 گزینه است که طیف و امتیازبندی پرسشها به صورت کاملاً موافقم نمره 5، موافقم نمره 4، نظری ندارم نمره 3، مخالفم نمره 2، کاملاً مخالفم نمره 1 میباشد. عباسی و همکاران (1388)در تحقیقی با عنوان ارزیابی کیفیت خدمات سازمان فروش شرکت ایران خودرو توسط سروکوال پایایی پرسشنامه را 808/0 بدست آورده اند. این پرسشنامه شامل سوالات عمومی و اختصاصی می باشد و مورد تایید اساتید دانشگاه قرار گرفته است. خصوصیات این پرسشنامه امکان تغییر در فایل وجود دارد نوع فایل: word تعداد صفحات: 3 شاخص ها تفکیک شده می باشد ...