فرمت فایل:(powerpoint) تعداد اسلایدها:44 اسلاید برخی از اسلایدها: از لحاظ تاریخی دانشمندان درخصوص توافق برمعنای اثربخشی با مشکلات قابل ملاحظه ای مواجه بوده اند. با وجود این، همه آنها در این که اثربخشی موضوعی مهم در نظریه سازمان است، اتفاقنظر داشته و صراحتاً آن را تائید میکنند . بقاء هدفی که بیشتر دانشمندان بر سر آن توافق دارند و آن را شرط ضروری برای موفقیت سازمان میدانند، نیز در شرایطی ممکن است به عنوان ضابطه اثربخشی از اعتبار بیفتد. معیارهای اثربخشی سازمانی: بهره وری: معمولاً به عنوان میزان یا حجم محصولات و یا خدمات عمده ای که توسط سازمان ارائه می گردد، تعریف می شود و می تواند در سه سطح: سطح فردی، سطح گروهی، سطح سازمانی و از طریق مراجعه به اسناد و ارزیابی های موجود و یا ترکیب آنها مورد اندازه گیری قرار می گیرد. کیفیت محصول یا خدمات عمده ای که به وسیله سازمان ارائه می شود، ممکن است شکل های عملیاتی متعددی را به خود بگیرد که به وسیله نوع محصولات و خدمات ارائه شده توسط سازمان تعیین می شود. ...