لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید : 12 اسلاید قسمتی از متن .ppt : چرا کارکنان کاری که از آنان در سازمان انتظار می رود انجام نمی دهند (دلایل پنهان برای کار نکردن) 1- کارکنان دلایل و ضرورت کار را نمی دانند. ضرورت انجام کاررا نمی دانند. فکر می کنند کار ارزش کوشیدن ندارد. نمی خواهند آن را انجام دهند. دلیلی برای انجام آن ندارند. و کار را کم اهمیت می شمارندبه علت عدم اطلاع کار را انجام نمی دهند. روش ها: 1- مدیر دلایل و ضرورت انجام کار را مشخص کند 2- هدف را مشخص سازد اگر هدف دراز مدت است آنها را در سود سازمان سهیم کند 3- اخذ پیامد مثبت و منفی در مقابل عملکرد مثبت 4- شفاف سازی وظایف و اطلاع رسانی به موقع ...