آموزش مدیریت هزینه در پروژه ها و سازمانها در قالب تکنیک های کاربردی، در قالب فیال پاورپوینت در 63 اسلاید به همراه فایل word جزوه مدیریت هزینه در 30 صفحه.
بخشی از متن فایل:
مدیریت هزینه در ساختار اقتصادی سازمانی، فرآیندی هوشمندانه است که با مدیریت منابع مصرفی و محدود و نه الزاماً صرفهجویی، سعی در انجام کارها و پروژهها با بودجه برنامهریزی شده اولیه با رعایت شاخصهای ارزشی مورد قبول دریافت کنندگان خدمات و محصولات، دارد.
سرفصل های مهم مطالب ارائه شده در مدیریت هزینه:
1- اصطلاحات، تعاریف و مفاهیم کاربردی مدیریت هزینه در سازمانها و پروژهها 2- تعیین ارتباط مدیریت مؤثر هزینه در اقتصاد سازمانها ، نهادهای دولتی و شبهدولتی و با مفهوم اقتصاد مقاومتی 3- نحوه تعامل مدیریت هزینه و تکنیک مهندسی ارزش در بهینگی هزینهها 4- معرفی فرآیند مدیریت هزینه در استاندارد مدیریت پروژه PMBOK2012 5- هزینه چرخهی حیات CLC 6- سیستم کنترل تغییرات هزینه 7- ارزیابی عملکرد هزینه 8- مدیریت ارزش افزوده در هزینهها ، نمودار S و تکنیکهای تجزیه و تحلیل ارزش افزوده 9- برآورد هزینه تکمیل کار و پروژه AC&ETC 9-1- بودجهبندی و برنامهریزی هزینه : Estimating Costs & Determining Budget 9-2- ارزش برنامهای (بودجه) PV 9-3- هزینه واقعی AC 9-4- ارزش افزوده EV 9-5- تعابیر مفاهیم شاخصهای بودجه و هزینه CV & SV & CPI & SPI = Controlling Cost Index 10- بررسی سیستمهای مناسب زمان – هزینه – کیفیت در ارتباط با شاخص بهرهوری سازمانی 11- مفاهیم کاربردی حسابداری صنعتی در ارتباط با مدیریت هزینه سازمانی ( مرکز هزینه، تخصیص و ... )