دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

دانلود پاورپوینت با موضوع آموزش مدیریت روابط با مشتری

دانلود پاورپوینت با موضوع آموزش مدیریت روابط با مشتری

دانلود-پاورپوینت-با-موضوع-آموزش-مدیریت-روابط-با-مشتریدانلود پاورپوینت با موضوع آموزش مدیریت روابط با مشتری

در قالب ppt و در 138 اسلاید،قابل ویرایش، شامل:



بخشی از متن:

برای CRM  چند تعریف متصور است که عبارتند از :

1- مدیریت ارتباط با مشتریان ، یک استراتژی کسب و کار به منظور انتخاب و مدیریت ارزشمندترین ارتباط با مشتریان است .CRM نیازمند یک فلسفه مشتری محور و فرهنگ پشتیبانی از فرآیندهای موثر بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش در سازمان است .

2-  CRMاز سه بخش تشکیل شده است. مشتری،روابط و مدیریت. منظور از مشتری، مصرف کننده نهایی است که در روابط ارزش آفرین نقش حمایت کننده را دارا است. منظور از روابط، ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمندتر از طریق “ارتباط یادگیرنده” است. مدیریت ،خلاقیت و هدایت (رهبری) یک فرآیند کسب و کار مشتری مدار و قراردادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارت یک سازمان است .

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.