دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

دانلود مقاله isi با موضوع مقابله با COVID-19 پاندمی

دانلود مقاله isi با موضوع مقابله با COVID-19 پاندمی

دانلود-مقاله-isi-با-موضوع-مقابله-با-covid-19-پاندمیدانلود مقاله isi با موضوع مقابله با COVID-19 پاندمی

در قالب pdf و در 15 اسلاید،زبان: انگلیسی، شامل:



 موضوع انگلیسی:Coping with the COVID-19
pandemic

چکیده:هدف - این مطالعه تجزیه و تحلیل می کند که چگونه کنترل مدیریت از پاسخ سازمان به COVID- پشتیبانی می کند.
19 قرنطینه همه گیر.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – مصاحبه‌های ویدیویی با مدیران سطح بالا و میانی که مستقیماً در این زمینه حضور داشتند
درگیر در رسیدگی به پاسخ به بحران COVID-19 در اواخر زمستان و بهار 2020، پایه تجربی را تشکیل می دهد.
چارچوب هدف کنترل و تمایز بین کنترل‌های مدیریت ارگانیک و مکانیکی
اطلاعات تجزیه و تحلیل موردی اکتشافی یک تعاونی بزرگ خرده فروشی مواد غذایی در ایتالیا.
یافته‌ها - هر دو مکانیسم کنترل مدیریت ارگانیک و مکانیکی یک پاسخ فوری را فعال می‌کنند
و مدیریت بحران استفاده از کنترل‌های فرهنگی، عملی و نتایج از سلامت کارکنان حمایت می‌کند
هماهنگی ایمنی، نظارت دقیق بر عملکرد مالی و مداخلات اجتماعی در حمایت از مردم محلی
انجمن.
اصالت/ارزش - این مطالعه بینش های اکتشافی اصلی در مورد استفاده و نقش مدیریت ارائه می دهد
کنترل در زمینه یک وضعیت اضطراری بی سابقه و یک محیط برنامه ریزی نشده (یعنی یک بحران همه گیر)، که
موضوعی که در ادبیات حسابداری مورد بررسی قرار نگرفته است. این مطالعه نشان می دهد که کنترل مدیریت چگونه عمل می کند،
ارتباط بین جنبه های اخلاقی و فنی و همچنین تسهیل سازگاری سازمانی و اثرات همه گیر
کاهش
کلمات کلیدی سیستم کنترل مدیریت، حسابداری، کووید-19، بحران، همه گیر
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود فایل

دانلود مقاله isi با موضوع مشارکت عمومی و گفتگو حسابداری از طریق رسانه های اجتماعی

دانلود مقاله isi با موضوع مشارکت عمومی و گفتگو حسابداری از طریق رسانه های اجتماعی

دانلود-مقاله-isi-با-موضوع-مشارکت-عمومی-و-گفتگو-حسابداری-از-طریق-رسانه-های-اجتماعیدانلود مقاله isi با موضوع مشارکت عمومی و گفتگو حسابداری از طریق رسانه های اجتماعی 

در قالب pdf و در 13 اسلاید،زبان: انگلیسی، شامل:



 موضوع انگلیسی:Public engagement and dialogic
accounting through social media
during COVID-19 crisis

چکیده:هدف - هدف از این مطالعه اکتشافی بررسی چرایی و چگونگی سازمان های بهداشت عمومی است
از رسانه های اجتماعی در طول شیوع بیماری کروناویروس 2019 (COVID-19) برای تقویت مشارکت عمومی و
حسابداری دیالوگ
طراحی/روش/رویکرد – نویسندگان صفحات رسمی فیس بوک عموم مردم را تجزیه و تحلیل کردند
آژانس های بحران بهداشتی در ایتالیا، انگلستان و نیوزلند و آنها داده هایی را در مورد تعداد
پست ها، محبوبیت، تعهد و فالوورها قبل و در طول شیوع. نویسندگان همچنین یک
تجزیه و تحلیل محتوا برای شناسایی موضوعات تحت پوشش پست ها.
یافته ها - نتایج تجربی نشان می دهد که رسانه های اجتماعی به طور گسترده به عنوان یک ابزار مشارکت عمومی استفاده شده است
در هر سه کشور مورد تجزیه و تحلیل، اما - به دلیل تهدیدات مشروعیت و کمبود منابع - همچنین
فقط در نیوزلند به عنوان یک ابزار حسابداری گفتگوی استفاده می شود. یافته ها نشان می دهد که اخبار جعلی بیشتر توسعه یافته است
به طور گسترده در زمینه هایی که بدنه عمومی حسابداری گفتگو را تقویت نمی کند.
پیامدهای عملی - سازمان های دولتی ممکن است علاقه مند به دانستن مزایا و معایب استفاده از شبکه های اجتماعی باشند
رسانه ها به عنوان یک تعامل عمومی و ابزار حسابداری گفتگوی. آنها همچنین ممکن است از حسابداری گفتگوی استفاده کنند
اخبار جعلی را محدود کنید
اصالت/ارزش – این مطالعه یکی از اولین پژوهش هایی است که به ماهیت و نقش رسانه های اجتماعی به عنوان یک پژوهش پرداخته است
ابزار پاسخگویی در طول بحران های بهداشت عمومی در بسیاری از زمینه ها، COVID-19 برای اولین بار عمومی شد
آژانس های بهداشتی به شدت با مردم درگیر شده و مهارت های جدید را توسعه دهند، بنابراین این مطالعه راه را برای
ایده های تحقیقاتی متعدد در آینده
کلمات کلیدی COVID-19، رسانه های اجتماعی، مشارکت عمومی، حسابداری گفتگو
نوع کاغذ مقاله پژوهشی

دانلود فایل

دانلود مقاله isi با موضوع درک نسبت به آنلاین/ترکیب یادگیری در زمان کووید-19 پاندمی

دانلود مقاله isi با موضوع درک نسبت به آنلاین/ترکیب یادگیری در زمان کووید-19 پاندمی

دانلود-مقاله-isi-با-موضوع-درک-نسبت-به-آنلاین-ترکیب-یادگیری-در-زمان-کووید-19-پاندمیدانلود مقاله isi با موضوع درک نسبت به آنلاین/ترکیب یادگیری در زمان کووید-19 پاندمی
در قالب pdf و در 20 اسلاید،زبان: انگلیسی، شامل:

موضوع انگلیسی:Perception towards online/blended
learning at the time of Covid-19
pandemic
چکیده:هدف - در طول هر شرایط بحرانی مانند یک بیماری همه گیر، جنگ یا بلایای طبیعی، یادگیری آنلاین/ترکیب می تواند
نیازهای تحصیلی فراگیران را به شکلی بزرگتر برآورده کند. استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات
فن‌آوری‌های مبتنی بر (ICT) کل آموزش آموزش را به یک آموزش مبتنی بر یادگیرنده تبدیل کرده است
که مهارت های استفاده از فناوری باید به عنوان ضروری ترین شرایط از طرف هر دو تلقی شود
معلمان / مربیان و فراگیران. بنابراین، هدف از این مقاله، درک ادراکات از
معلمان و فراگیران در مورد استفاده از حالت های یادگیری آنلاین/ترکیب در آموزش تراکنش های یادگیری.
یکی دیگر از اهداف مقاله کشف چشم اندازها و چالش های ارائه آنلاین / ترکیبی است
یادگیری در کشوری مانند هند، به ویژه در طول و در شرایط پس از کووید-19.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – از رویکرد تحلیل دانشگاهی برای مطالعه استفاده شد. ساختارمند
پرسشنامه در فرم های گوگل طراحی شد که ادراک معلمان و فراگیران را در قالب های مختلف پوشش می دهد
دانشگاه ها و کالج های هند در مورد خدمات آنلاین/ترکیب و تجزیه و تحلیل با استفاده از گوگل انجام شد
تجزیه و تحلیل. همچنین تجزیه و تحلیل داده های دریافتی با استفاده از ابزار آماری ساده مانند درصد انجام شده است.
یافته ها - یادگیری ترکیبی می تواند راه حلی برای ارائه آموزش در چارچوب قرن 21 باشد
هندوستان با این حال، برخلاف آموزش مرسوم، آموزش آزاد دامنه یادگیری را گسترش داده است
پایبندی به شعار - "دستگاه خود را بیاورید" تا یاد بگیرید. استفاده گسترده از منابع آموزشی باز،
دوره‌های آنلاین باز گسترده، رسانه‌های اجتماعی و برنامه‌های ملاقات در طول قرنطینه کووید-??، راه را باز کرده است.
ذهن افراد تشنه دانش را قادر می سازد تا ورودی های آموزشی لازم را دریافت کنند.
آموزش و مهارت ها حتی در شرایط همه گیری کنونی. این قرار است تاثیر زیادی در راه های
معاملات آموزشی در روزهای آینده
محدودیت ها / مفاهیم تحقیق - بحث های موجود در مقاله به مطالعه نماینده محدود می شود
ایالت های هند، و فقط یک مطالعه کلی است. حجم نمونه فقط به 120 نفر محدود شد که میزان پاسخگویی آن بود
در مقایسه با تعداد مخاطبانی که پرسشنامه برای آنها ارسال شده است، بسیار کم است.
مفاهیم عملی - این مطالعه به درک وضعیت فعلی یادگیری آنلاین/ترکیب کمک خواهد کرد
در کشوری مانند هند استفاده از یادگیری آنلاین بدون شک با شیوع ناگهانی این بیماری تشدید شد
پاندمی کووید 19. با این حال، این مطالعه همچنین به تهیه یک نقشه راه در سطح سیاست در رابطه با این موضوع کمک خواهد کرد
استفاده مفید از الگوهای یادگیری آموزش آنلاین/ترکیب هم توسط معلمان و هم زبان آموزان در آینده
شرایط بحرانی در کشوری مانند هند.

دانلود فایل