دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

بررسی و نقش وضوح خودانگاری در رفتارمصرف کننده

بررسی و نقش وضوح خودانگاری در رفتارمصرف کننده

پژوهش ما نقش SCC در رفتارهای مصرف کنندۀ منتخب را مورد بررسی قرار می‌دهد. نظرخواهی از 301 مصرف‌کننده اثبات کرد کهSCC  درمورد رضایت کلی مصرف‌کننده از زندگی نقش دارد و فقدان آن به رفتارهای مصرف‌کننده نظیر تحت تأثیرات متقابل اشخاص قرارگرفتن، پول‌پرستی، شک‌کردن پس از خرید، خرید برای گریز از واقعیت و استفاده از محصولات به‌عنوان پشت‌گرمی هویتی، منجر می‌شود. مجموعۀ نتایج اخیر نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگانی که وضوح خودانگاری‌شان پایین است و بخاطر ویژگی‌هایش با خود سردرگمی و نگرانی حاصل از آن لطمه می‌بینند از بازار به‌عنوان تدبیری جهت غلبه بر آن‌ها، استفاده می‌کنند. این نتایج حاکی از این هستند که  مفهوم سودمندی، درک ما را درخصوص رفتارهای خاص و مهم مصرف‌کننده وسعت می‌بخشد. فرمت  فایل فارسی پی دی اف 35  فرمت فایل انگلیسی پی دی اف 13 صفحه ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.