تحقیق رابطه تعهد سازمانی با عملکرد کارکنان، در قالب فایل Word و در 68 صفحه.
بخشی از متن فایل:
مدیران سازمان ها به خوبی دریافته اند که مهمترین عامل کسب مزیت رقابتی، منابع انسانی سازمان ها است، لذا از این رو توجه به مقوله تعهد و وفاداری منابع انسانی به سازمان ها و انجام هر چه بهتر نقش های اختصاص یافته به آن ها و حتی وظایف فرانقشی منابع انسانی، یکی از دغدغه های جدی مدیران سازمان هاست، تعهد سازمانی یک نگرش و یک حالت روانی است که نشان دهنده تمایل، به معنی علاقه و خواست قلبی فرد برای ادامه خدمت در سازمان است و نیاز به این معنی است که فرد به خاطر سرمایه گذاری هایی که در سازمان انجام دادناچار به ادمه خدمت در آن است، همچنین الزام عبارت از دین، مسولیت و تکلیفی است که فرد در برابر سازمان دارد و خود را ملزم به ماندن در آن می بیند، از دیدگاهی دیگر تعهد سازمانی نوعی احساس وابستگی و تعلق خاطر به سازمان است.
فهرست مطالب: 2-1تعهد سازمانی: مقدمه: 2-1-1- ضرورت توجه به تعهد سازمانی: 2-1-2 تعهد سازمانی: 2-1-3- مفهوم تعهد سازمانی: 2-1-4-تعهد عاطفی: 2-1-5-تعهد مستمر: 2-1-6- تعهد هنجاری یا تکلیفی (هنجار تعهد سازمانی): 2-1-7-دیدگاههایی درمورد کانونهای تعهد سازمانی: 2-1-8تعهد سازمانی مفهوم یک بعدی یا چندبعدی: 2-1-9-الگوهای چندبعدی تعهد سازمان: 2-1-11-شیوه های تقویت تعهد کارکنان: 2-1-11-1-خلق ایدئولوژی آرمان مشترک: 2-1-11-2-استخدام مبتنی بر ارزش ها: 2-1-11-3-جهت گیری آموزشی و ارزشی: 2-1-11-4-انتخاب رهبری مناسب: 2-1-12-کیفیت خدمات: 2-1-13-افراد: 2-1-14-تخصص: 2-1-15- دانش و مهارت: 2-1-16- کارآیی: 2-1-17- اثربخشی: 2-1-18- محیط: 2-1-19-تعهد و پایبندی: 2-1-20-مسولیت و اختیار: بخش دوم 2-2 عملکرد 2-2-1- تعریف عملکرد: 2-2-2- تعریف مفهومی عملکرد: 2-2-3- قضایای کلی عملکرد: 2-2-4- چرایی عملکرد و چگونگی مواجهه با آن: 2-2-5- چیستی و چرایی عملکرد ضعیف و چگونگی مواجهه با آن: 2-2-5-1- چیستی عملکرد ضعیف: 2-2-5-2- چرایی عملکرد ضعیف: 2-2-5-3- چگونگی مواجهه با عملکرد ضعیف: 2-2-6- مدیریت عملکرد در سطح فرد: 2-2-6-1- خاستگاه و پیشینه مدیریت عملکرد در سطح فردی: 2-2-6-2- تفاوت مدیریت عملکرد و ارزیابی عملکرد: 2-2-7- مدیریت عملکرد در سطح تیم: 2-2-7-1- چیستی مدیریت عملکرد در سطح تیم: 2-2-7-2- معیارها در مدیریت عملکرد تیم: 2-2-8-1- خاستگاه و پیشینه مدیریت عملکرد در سطح سازمان: 2-2-8-2- تعریف مفهومی مدیریت عملکرد در سطح سازمان: 2-2-8-3- چرایی مدیریت عملکرد در سطح سازمان: 2-2-8-4- معیارها در مدیریت عملکرد سازمان: 2-2-8-5- سنجه ها به مثابه ابزاری برای شفاف سازی استراتژی: 2-2-8-6- سنجه ها به مثابه ابزاری برای تبیین و درونی سازی استراتژیها: 2-2-8-7- سنجه ها به مثابه ابزاری برای به چالش درآوردن استراتژی: 2-2-9- ارتباطات: 2-2-10-ساختار سازمانی: 2-2-11تمرکز: 2-2-12حیطه نظارت: 2-2-13-رسمیت: 2-2-14-پیچیدگی: 2-2-16-صحت: 2-2-17-اقتصادی بودن: 2-2-18- دقت: 2-2-19- سرعت: 2-2-20-سطح تحصیلات: 2-2-21- همکاران: 2-2--22 مهارت: 2-2-23 سابقه خدمت: 2-2-24-میزان غیبت در کار: 2-2-25- جابجایی در کار(ترک خدمت): 2-2-26-روحیه: 2-2-27- بازخور: 2-2-28-مدیریت دانش: 2-2-29-تکنولوژی: 2-2-30-فرهنگ سازمانی: 2-2-31- سیستم: 2-2-33-هماهنگی: 2-2-34- گروه: نمودار2-2-1-رابطه بین چرخه مدیریت عملکردبا مدیریت منابع انسانی: 2-2-35- عامل انسانی: 2-2-36-کارآفرینی: 2-2-37-نوآوری: 2-2-38- برنامه ریزی: 2-2-39- سازماندهی: 2-2-40-توسعه شایستگی کارکنان: 2-2-41 نقش مدیریت عملکرددر موقعیت استراتژیک سازمان: 2-2-42 عوامل موثر بر عملکرد کارکنان: 2-2-42-1 استعداد: 2-2-42-2 منابع: 2-2-42-3 انگیزه: 2-2-42-4 هدف: 2-2-42-5 پشتکار: 2-2-42-6 فرصت: 2-2-42-7 دانش و مهارت: 2-2-43- بهره وری: بخش سوم 2-3 پیشینه پژوهش: 2-3-1- مقدمه: 2-3-2 تحقیقات داخلی و خارجی