هر سازمانی بدون استثنا به مدیریت نیاز دارد. مدیریت از ابتدای تاریخ، احتمالا از زمان سومریها تا امروز همیشه همراه بشر بوده است. به همین دلیل توضیحات و تعریفهای بسیاری از مدیریت و وظایف مدیر در سازمانها ارائه شده است. اما واقعا یک مدیر چه وظایفی دارد؟ و وظایف اصلی مدیریت کدام است؟
فهرست مطالب:
اصول پنجگانه مدیریت (وظایف اصلی مدیریت) عوامل کلیدی در موفقیت سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات تضمین کار
الزامات حقوق مشتریان استفاده از نرم افزار مدیریت تعمیرگاه جمع بندی