فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 19 تبلیغات وآگهی ها تبلیغات عبارت است از ارتباط ومعرفی غیر شخصی یا خدمات از طریق حاملهای مختلف در مقابل دریافت وجه برای موسسات انتفاعی یا غیر انتفاعی یا افرادی که به نحوی در پیام مشخص شده اند. آگهی وتبلیغ علمی است که علی رغم قدمت آن هنوز در ایران ناشناخته است.حتی ایرانیان که در خارج از کشور زندگی می کنندنمی توانند به طور صحیح از این حربه قدرتمند برای شناساندن ایران ومعرفی خلا قیتهای موجود درآن استفاده کنند.متاسفانه مدتهاست شاهدیم که مطبوعات از کسادی فروش معروف ایران در بازارهای خارجی بویژه کشورهای اروپایی سخن می گویند. این علم که هر روز با علوم جامعه شناسی،آمار،اقتصاد وروانشناسی پیوستگی بیشتری پیدامی کند و هنرهایی نظیر موسیقی،ادبیات،عکاسی،گرافیک و نقاشی را به خدمت می گیرد،در رساندن پیام فروش به بازارها ومصرف کنندگان نقش اساسی داردو اکنون هیولایی است از آمار و ارقام با صدها میلیارد دلارهزینه سالانه ومیلیونها نفر در سراسر جهان که در این رشته مشغول به کارند.همه ما به وسیله تبلیغات احاطه شده ایم وبه نحوی به آن در ارتباطیم ...