دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

پاور پوینت در مورد عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومی -16 اسلاید

پاور پوینت در مورد عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومی -16 اسلاید

روابط عمومی: یعنی آنچه می گوئید، آنچه انجام می دهید و آنچه دربارۀ شما و سازمان شما می گویند؛  و به عنوان یکی از اعما ل مدیریت، تلاشی است مداوم، سنجیده و از روی برنامه برای شناخت افکار عمومی، با هدف ایجاد حسن تفاهم و درک متقابل بین سازمان و عامه و به منظور نفوذ بر افکار و رفتار و کسب حمایت آنها. •محتوا به کلیه پیامهایی گفته می شود که در چارچوب استراتژی سازمان رد و بدل می شود. •محتوا متنوع و کارکرد متفاوت دارد: نظارت، انتقال، همبستگی، درک عمومی، اطلاع رسانی، اقناع  و تفریح . •محتوای پیامهای روابط عمومی در دو سطح از نه عامل کلان و نزدیک به 100 عامل خرد تأثیر می پذیرد. •محتوا تابعی از ایدئولوژی، شرایط بیرونی و درونی سازمان، روال جاری، رسانه ها، مخاطبان، استراتژی، مناسبات  و ارتباط گران است. •شناخت این عوامل می تواند کمیت و کیفیت محتوا را افزایش دهد. •عامل های نفوذ بر محتوا از ضرایب تأثیر گذاری متفاوت برخوردارند که به روش تحلیل عاملی قابل بررسی می باشند. ... ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.