فرمت فایل:(powerpoint) تعداد اسلایدها:39 اسلاید کارکرد و وظایف حسابداری مدیریت: فراهم کردن اطلاعات برای هزینه یابی محصولات و خدمات ( costing ) فراهم کردن اطلاعات برای طرح ریزی و تصمیم گیری (Planning & Decision Making) فراهم کردن اطلاعات برای ارزیابی عملکرد (Performance Evaluation ) تعیین قیمت تمام شده محصولات و خدمات: فراهم کردن اطلاعات برای هزینه یابی محصولات و خدمات با استفاده از روشهایی مانند: هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC) هزینه یابی هدف (Target Costing) qCosts of Quality اطلاعات برای: تصمیم گیری: محاسبه نتایج مالی جایگزینها (alternatives) و مشاهده تفاوت هزینه ها در جایگزینهای مختلف. حسابداری مدیریت با ثبت و گزارش قیمت تمام شده و هزینه های تاریخی ارتباط اندکی دارد و در مقابل بر پیش بینی و تخمین هزینه های آتی تمرکز بیشتری دارد ...