دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

پاورپوینت درباره پسربچه و درخت سیب

پاورپوینت درباره پسربچه و درخت سیب

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات   دسته بندی: Powerpoint   نوع فایل: ppt  (قابل ویرایش و آماده پرینت )   تعداد اسلاید: 28  اسلاید  قسمتی از متن فایل دانلودی  یکی نبود یکی بود ... در روزگاران قدیم درخت سیب تنومندی بود ... با ...  پسر بچه کوچکی   .........  این پسر بچه ...  خیلی دوست داشت با این درخت سیب مدام بازی کند ... از تنه اش بالا رود از سیبهایش بچیند و بخورد و در سایه اش بخوابد  زمان گذشت ... پسر بچه بزرگتر شد و به درخت بی اعتنا دیگر دوست نداشت با او بازی کند اما  روزی دوباره به سراغ درخت آمد  درخت سیب  به پسر گفت : « های ...  بیا و با من  بازی کن...  پسر جواب داد  :   « من که دیگر بچه نیستم   که بخواهم با درخت سیب    بازی کنم....»       « به دنبال سرگرمی هائی    بهتر هستم   و برای خریدن آنها   پول لازم دارم . » &nb ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.