لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی: Powerpoint نوع فایل: ppt (قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید: 17 اسلاید قسمتی از متن فایل دانلودی پست از مردمی ترین و قدیمی ترین سازمانهای خدماتی است که وظیفه آن برقراری ارتباط است. ارتباط مردم با مردم ، مردم با دولت و بر عکس ، سازمانها با سازمانها و سرانجام ارتباط مردم و سازمانهای رسمی و غیر رسمی خارج از کشور در این زنجیره قرار دارند. تاریخچه پست دوران تاریخی پست در ایران - دوره اول ( این دوره شامل استفاده از ابتدایی ترین وسایل در زمینه پست بوده است ) - دوره دوم (در دوره دوم به یکباره تغیراتی در پست حادث شد ( - دوره سوم (این دوره را می توان دورانی سرنوشت ساز همراه با تحولی عظیم در صنعت پست ایران به شمار آورد. ) طریقه جمع آوری اطلاعات 1- پرسیدن الف) پرسشنامه ب) مصاحبه 2- مشاهده الف) از طریق حضور فیزیکی و نزدیک (حضوری) 3- الگوسازی الف) استفاده از چارت سازمانی نحوه کار اداره پست امکان سنجی تکنیکی : با توجه به نحوه پیاده سازی سیستم قبل و قدیمی و با توجه به مشورت ها ...