لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی: Powerpoint نوع فایل: ppt (قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید: 49 اسلاید قسمتی از متن فایل دانلودی ارزیابی درونی: مبتنی بر اهداف گروه های آموزشی چه چیزمورد ارزیابی قرار می گیرد: کیفیت و کمیت در مورد اهدافی خاص بنابراین : ارزیابی آموزشی رویکردی مبتنی بر هدف دارد نکته: هر ارزشیابی دو بعد درونی و برونی دارد و در صورتی که گروه لازم بداند پس از ارزشیابی درونی به منظور اطمینان از صحت کار می توان از نظرات کارشناسان خارج از گروه نیز استفاده کرد تعریف: فرایندی دینامیک و مستمر می باشد و شامل بررسی مداوم از امکانات- منابع و شرایط گروه بوده و در 9 حوزه انجام می پذیرد. دو نکته: الف:باید توجه داشت که جهت عملی بودن و اجرایی بودن نتایج آن بصورت دوره ای از طرف گروه آموزشی منتشر می گردد. ب:حوزه های مورد ارزیابی در گروه های آموزشی مختلف اهمیت متفاوتی داشته و بر اساس شرایط گروه قابل متغیرند. بر این اساس: 1- وجود گروه آموزشی 2- وجود بخش بالینی و یا غیر بالینی 3- پایش ا ...