دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

پاورپوینت در مورد اصول بازاریابی

پاورپوینت در مورد اصول بازاریابی

فرمت فایل:(powerpoimt) تعداد اسلایدها:33 اسلاید برخی از اسلایدها: تعریف بازاریابی: بازاریابی یعنی:   فرآیند مدیریت بازار و خلق ایده به روش     ترکیب بهینه علوم، دانش و فن آوری روز با ایجاد و نگهداری ارتباطات سازمان یافته جهت   کسب فایده بیشتر در دوره زمانی مشخص برای   ذینفعان سازمان اجزای بازاریابی: . بازاریابی بازار مدیریت بازار خلق ایده روش علم، دانش و فن آوری به روز بودن هدف فایده زمان سهامداران سازمان تعریف بازاریابی از دیدگاه معتبرترین مراجع جهانی . انیستیتوی ممتاز بازاریابی: (Chartered Institute of Marketing) CIM  (www.cim.co.uk )     بازاریابی یک فرآیند مدیریتی است که مسئولیت شناخت، پیش بینی و کسب رضایت   مشتری به روش پاسخگویی به نیاز او با کسب سود را بر عهده دارد. (تعریف عمومی)   انجمن بازاریابی آمریکا: AMA (American Marketing Association)     مدیریت بازاریابی عبارتست از فرآیند برنامه ریزی و جامه عمل پوشاندن به دیدگاه   (اصول)، قمیت گذاری و توزیع کالاها و خدمات که به دادوست ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.