فرمت فایل:(powerpoimt) تعداد اسلایدها:33 اسلاید برخی از اسلایدها: تعریف بازاریابی: بازاریابی یعنی: فرآیند مدیریت بازار و خلق ایده به روش ترکیب بهینه علوم، دانش و فن آوری روز با ایجاد و نگهداری ارتباطات سازمان یافته جهت کسب فایده بیشتر در دوره زمانی مشخص برای ذینفعان سازمان اجزای بازاریابی: . بازاریابی بازار مدیریت بازار خلق ایده روش علم، دانش و فن آوری به روز بودن هدف فایده زمان سهامداران سازمان تعریف بازاریابی از دیدگاه معتبرترین مراجع جهانی . انیستیتوی ممتاز بازاریابی: (Chartered Institute of Marketing) CIM (www.cim.co.uk ) بازاریابی یک فرآیند مدیریتی است که مسئولیت شناخت، پیش بینی و کسب رضایت مشتری به روش پاسخگویی به نیاز او با کسب سود را بر عهده دارد. (تعریف عمومی) انجمن بازاریابی آمریکا: AMA (American Marketing Association) مدیریت بازاریابی عبارتست از فرآیند برنامه ریزی و جامه عمل پوشاندن به دیدگاه (اصول)، قمیت گذاری و توزیع کالاها و خدمات که به دادوست ...