لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی: Powerpoint نوع فایل: ppt (قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید: 23 اسلاید قسمتی از متن فایل دانلودی تعریف : • مشارکت از لحاظ لغوی شرکت دادن،با هم شریک شدن،سهیم شدن،انجام کار گروهی و نیز بهره برداری گروهی است. • •مشارکت را می توان فرایند درگیری کارکنان در تصمیم های استراتژیک / تاکتیکی سازمان به حساب آورد که به صورت رسمی / غیر رسمی در فرم مستقیم / غیر مستقیم و با درجه، سطح و حدود مشخصی اتفاق می افتد. • •مدیریت عبارت است از هماهنگ کردن منابع انسانی و مادی برای نیل به هدف. مدیریت مشارکتی عبارت است از مجموعه گردش کار و عملیاتی که تمام کارکنان و زیردستان یک سازمان را،درروند تصمیم گیریهای مربوط به آن سازمان دخالت میدهد و شریک میسازد. nاهداف مدیریت مشارکتی nایجاد روحیه خود فرمانی و خود کنترلی nبرقراری اعتماد به نفس nفراهم آوردن زمینه های رشد و توسعه و ابتکار nایجاد روحیه تعاون nارتقاء سطح کیفی nکاهش تعارضات nایجاد احساس رضایت ...