دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

تحقیق موانع توسعه تجارت الکترونیک در ایران

تحقیق موانع توسعه تجارت الکترونیک در ایران

تحقیق موانع توسعه تجارت الکترونیک در ایران در حجم 33 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: «تجارت الکترونیک، موانع گسترش در ایران در راه‌کارها[1]»: بخشی از این عوامل به طور فهرست وار عبارتند از: الف: ضعف شبکه ارتباطی داده‌ها و نبود پی بستر مناسب ملی در کشور، عدم وجود سیستم‌های سخت اقراری مناسب و نبود شرکت‌های خدماتی قوی پشتیبانی همه‌گیر جهت ایجاد نصب و نگهداری شبکه‌ها و سایت‌های مورد نیاز نه نقاط مختلف کشور. ب: همه‌گیر نبودن فرهنگ کاربری مناسب از کامپیوتر در بین عامه مردم ایران و گران بودن آن نسبت به درآمد در سطح کشور. ج: علاقه سنتی مردم به حضور فیزیکی در بازار به دلیل عدم اعتماد و ناآشنا بودن به اینگونه پدیده‌های نوین و دلایل فرهنگی. د: گستردگی فراوان مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و مؤسسات عرضه کننده کالا در مقایسه با سایر کشورهای توسعه یافته جهانی که ترس از بیکاری را در پی دارد. ه: عدم گسترش شبکه بانکداری الکترونیکی کشور. و: آشنا نبودن عامه مردم با کارتهای اعتباری و مزایای آن در مقایسه با پول نقد ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.