فرمت فایل:(powerpoint) تعداد اسلایدها:129 اسلاید برخی از اسلایدها: بازاریابی عبارت است از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق : - محصول مناسب - قیمت مناسب - توزیع مناسب - ترویج و تبلیغ مناسب بازارشناسی: ارتباط دائم با بازار و مشتریان تعامل با گروه های ذینفع پانل مصرف کنندگان تحقیقات بازاریابی و مطالعه بازار بازارداری: مدیریت ارتباط با مشتریان ایجاد مراکز نظرسنجی و ارتباط با با زار صدای مشتری باشگاه مشتریان و هواداران ارتباط با انجمن ها ارتباط با توزیع کنندگان الگوشناسی و الگویابی ممیزی بازاریابی ارزیابی جدول اهمیت / عملکرد و شاخص رضایت مشتریان تحقیقات نشان میدهند که از مجموع مشتریان ک سازمان : 1 درصد بطور معمول باز نمی گردند. 3 درصد در اثر ارتباطی که با سایر شرکتها دارند مراجعه نمی کنند. 5 درصد بنا بر دلایل رقابتی جد ...