فرمت فایل:(powerpoint) تعداد اسلایدها:51 اسلاید برخی از اسلایدها: عناوین اصلی سخنرانی: نظام بازار وبازاریابی پس از هدفمند شدن یارانه ها با چه چالشها وتحولاتی روبرومی شوند؟ رفتار بازارو خریداران چگونه خواهد بود؟ راه کارها ورویکردهای بازاریابی مناسب با شرایط جدید کدامند؟ توصیه ها و پیشنهادها چالشهای بازاریابی در شرایط جدید بازار: 1- بی نظمی وهرج ومرج های گوناگون طبیعی وساختگی پیش از نظم یافتن نظام جدید 2- شفاف نبودن وناشناخته بودن وضعیت بازار 3- تصمیمات آنی وجبرانی و اقدامات عجولانه وهیجانی 4- حاکم شدن روحیه صبرو انتظار در کسب وکارها نیازها وخواسته ها: جابه جائی نوع وسطح نیازها توجه به نیازهای اولیه و حساس کشف خواسته ها وانتظارات جدید نیازمندان: تغییردر رفتار،معیار ،الگوی خرید وسبد مصرف نیازمندان تردید،نگرانی،ترس وابهام در خریدها تأخیر در خرید اقلام گران قیمت وبادوام کاهش خرید اقلام نیمه ضروری وضروری عوامل رفع نیاز: توجه به محصولات وبرندهای ارزان، ساده ودردسترس گر ...