مزیت رقابتی-افزایش پیچیدگی تلاش ها ظهورسرمایه اجتماعی 1- رابطه های دوستانه و خانوادگی 2-شبکه های اجتماعی 3- ارتباطات بین بخشی 4- چارچوب های رسمی و سازمانی 5- ارتباطات اجتماعی – سیاسی 6- نرم ها و ارزش های اجتماعی سرمایه اجتماعی مفهومی جامعهشناسی است که در تجارت، اقتصاد، علوم انسانی و بهداشت عمومی جهت اشاره به ارتباطات درون و مابین گروهی از آن استفاده می شود. به عنوان نوعی (علاج همه مشکلات) جامعه مدرن تلقی شده است. ایده اصلی این است که شبکههای اجتماعی دارای ارزش هستند. همانطور که پیچ گوشتی (سرمایه فیزیکی) یا تحصیلات دانشگاهی (سرمایه انسانی) هم به صورت فردی و هم جمعی میتوانند موجب افزایش بهره وری شوند، ارتباطات اجتماعی هم بر بهره وری افراد و گروهها تأثیر میگذارند. انواع سرمایه اندازه گیری سرمایه اجتماعی تحول تدریجی در تعریف سرمایه چالش های روی در روی ایرانیان درمسیر تحقق چشم انداز اهمیت سرمایه اجتماعی سرمایه اجتماعیَ سرمایه اجتماعی از نگاه اندیشمندان مختلف سرمایه اجتماعی از نگاه اندیشمندان مختلف جایگاه سرمایه ...