لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید : 66 اسلاید قسمتی از متن .ppt : ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت حالت تحت کنترل بودن فرایند، حالت طبیعی یک فرایند تولید نیست. بلکه یک دستاورد است که باید با تلاش و کوشش مداوم، واز طریق از بین بردن تک تک علل متغیرهای فرایند به آن دست یافت. ادواردز دمینگ بهبود مداوم کیفیت تعاریف: مشتری خارجی (خارج از دستگاه): مشتری یا کاربر اطلاعات که خارج از سازمان میباشد. مشتری داخلی: شخص و یا بخش دیگر از همان سازمان که اطلاعات را دریافت و استفاده می کند. توانایی اندازهگیری: میانگین توان دوم خطای فرآیند اندازهگیری نسبت به خطای کل مورد نظر کوچک است. پایداری فرآیند: وضعیتی که تغییرات فرآیند به طور کل شامل مؤلفههای تصادفی است. توانایی فرآیند: تغییرات تصادفی یک فرآیند پایدار که از مقتضیات و پارامتر های مورد نظر مشتری و از حدود ان تغییرات کوچکتر و کمتر است. شناسایی مشخصههای مهم ...