دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

پاورپوینت راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی

پاورپوینت راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی

فرمت فایل : پاورپوینت قابل ویرایش      تعداد اسلاید: 101   قسمتی از پاورپوینت :     • ده پرسش کلیدی برای راه کارهای فروش بیشتر 1- چرا مردم از من می خرند؟ (علل وعوامل خرید مشتریان از من) 2- چرا مردم از من نمی خرند؟( علل وعوامل عدم خرید مشتریان از من) 3- چه کنم که مردم بیشتر از من بخرند؟ ( راه کارها وروشهای افزایش خرید از من ونخریدن از رقبای من) 4- چرا من از فروشنده خاصی میخرم؟ 5-چرا من از فروشنده خاصی نمیخرم؟ 6-فروشنده خاص چه باید انجام دهد تا من از او بیشتر بخرم؟ 7- مهمترین علل وعوامل موفقیت فروشندگان موفق چه بوده است؟ 8- مهمترین علل وعوامل موفقیت من چه بوده اند؟ 9- مجموعه عوامل وعلل خرید یا عدم خرید کدامند؟ 10-چگونه با استفاده از عوامل شناسائی شده خرید یا عدم خرید ،به اهداف بازاریابی  و وظایف فروش خود سریعتر وبهتر دست یابم؟   •حرفه ای کیست؟ توکل اعتقاد به خداوند برای حفظ آرامش در برابر ناملایمات و سختی ها تعهد پای بندی به اصول، قواعد، ضوابط، ارزشها، اخلاق و فرهنگ مربوطه تخصص استفاده از دانش وتجربه ومعلوم ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.