فرمت فایل:(powerpoint) تعداد اسلایدها:295 اسلاید برخی از اسلایدها: ۩ فصل اول : کلیات بازاریابی بین المللی ۩ فصل دوم : محیط فرهنگی در بازار یابی بین المللی ۩ فصل سوم : محیط اقتصادی در بازاریابی بین المللی ۩ فصل چهارم : محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین المللی (جهت مطالعه) ۩ فصل پنجم : تحقیقات بازاریاب بین المللی ( جهت مطالعه ) ۩ فصل ششم : استراتژیهای ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین المللی ۩ فصل هفتم : سیاستهای تولید در بازاریابی بین المللی ( جهت مطالعه) ۩ فصل هشتم : کانالهای توزیع در بازاریابی بین المللی ۩ فصل نهم : تبلیغات در بازاریابی بین المللی ۩ فصل دهم : قیمت گذاری در بازارهای بین المللی ۩ فصل یازدهم : سازمان دهی و برنامه ریزی فعالیتها در بازاریابی بین المللی ( جهت مطالعه ) تفاوتهای بازارهای داخلی وبین المللی: این تفاوتها هم درماهیت وهم در روش انجام بازاریابی مشاهده میشوند که عبارتنداز: 1-تکنیکهای بازاریابی 2- تفاوتهای محیطی 3- محدودیتها و مقررات د ...