فرمت فایل : پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 119 قسمتی از پاورپوینت : علل شکست محصولات جدید 75% در ابتدای کار هزینههای پیش بینی نشده عرضه بیموقع و غلط فروش یا سود کمتر از حد مورد انتظار قابلیت جانشینی با محصولات ارزانتر تولید قبل از آزمایش بازار درنگ زیاد در ورود به بازار مشابهت با کالاهای موجود از دست دادن کیفیت اولیه علل شکست محصولات جدید رقابت خارجی مشکلات طراحی و مسائل حقوقی کوچک بودن بازار ضعف تبلیغات عدم شناخت بازار کانالهای توزیع غلط گران بودن شتاب زیاد برای ورود به بازار با محصولات ناقص تخصص: در برگیرنده تمامی چیزهایی است که یک شخص در حوزه کلی کار خود م ...