لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید : 15 اسلاید قسمتی از متن .ppt : استراتژی توسعه منابع سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استراتژی های توسعه منابع گردشگری استراتژی توسعه بازار استراتژی توسعه محصولات استراتژی های توسعه منابع گردشگری واضح است که توسعه منابع جهانگردی در کوتاه مدت ( 2001-2005 ) باید حول اهداف زیر شکل بگیرد : کنترل اثرات منفی فعالیت های تفریحی و جهانگردی روی منابع جهانگردی طبیعی و فرهنگی کشور . ارتقا جذابیت و کشش منابع جهانگردی ساخته دست بشر و توسعه تنوع آنها . تعییت شاخص های موثری که مدیریت پایدار منابع جهانگردی را امکان پذیر سازد . اصل اساسی در توسعه منابع جهانگردی در این مناطق باید توسعه پایدار آنها در کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت باشد . در این راستا ، باید اولویت به آن دسته از منابع داده شود که اکنون مورد استفاده هستند و طرح دقیقی نیز برای توسعه پایدار آن دسته از منابع جهانگردی ریخته شود که هنوز برای میان مدت و دراز مدت مورد استفاده ...