دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی

پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی

نوع فایل:power point قابل ویرایش: 27 اسلاید           قسمتی از اسلایدها:   ب: تحقیقات قطعی  تحقیقات قطعی، خود به دو نوع تحقیقات توصیفی و علی ( علت و معلولی )      تقسیم می شود.         تحقیقات توصیفی : همانطور که از نام این نوع تحقیقات مشخص است در       پژوهشهای توصیفی ،محقق بدنبال توصیف مسایل است.   محققان در این مطالعات از روشهای زیر بهره می گیرند:  روش مشاهده   * روش شبیه سازی     * مطالعه بوسیله پرسشنامه    تشکیل جلسات متعدد با افرادی مثل متخصصان ، مشتریان و نظایر آنها  تحقیقات علی (علت و معلولی ): از این نوع تحقیقات زمانی استفاده میشود  که محقق قصد داشته باشد به وجود رابطه علت و معلولی بین دو متغیر دست یابد.     فهرست مطالب و اسلایدها: مفاهیم اساسی بازار چهار عامل ایجاد بازار تعاریف بازار یابی تقسیم جمعیتی تقسیم روانی تقسیم بندی رفتار عوامل م ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.