فایل ورد(Word) قابل ویرایش در 55 صفحه مقدمه: بسیاری از شرکتها در نتیجه کاهش سود و در مواجه به رقابت فزاینده جهانی به این نتیجه رسیدند که با طرح بهایابی بر مبنای هدف (قیمت گذاری بر مبنای قیمت بازار) به عنوان یک ابزار راهبردی و کلیدی دیگر ، قیمت گذاری محصولات بر مبنای بهای تمام شده مناسب نخواهد بود. شرکت ها برای بقا باید در زمینه تولید و عرضه محصولات تخصصی پیدا کنند که علاوه بر تأمین سود مورد نظر آنها واجد کیفیت و کارکرد مورد نظر مشتریان نیز باشد . بهایابی برمبنای هدف از شیوه های کسب اطمینان نسبت به کفایت سودآوری محصولات می باشد. هزینه یابی بر مبنای هدف در شرکت ها: این پروژه سعی می نماید تا ارتباط بین هزینه یابی بر مبنای هدف و عوامل مؤثر بر هزینه یابی هدف در رابطه با بهبود محصول و کسب سود مورد انتظار را بررسی نماید . باید به یادداشت که تولیدکننده، ارزش را می آفریند و از دیدگاهمصرف کننده، اساساً دلیل وجودی هر تولیدکننده ای، همین است. نکته مهم این است کهبرای تولیدکنندگان، تعریف دقیق ارزش، کاری بسیار دشوار است. تولید ناب، ...