دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

دانلود ترجمه مقاله نام تجاری در دست یک تحقیق متقابل در بازار از پذیرش بازاریابی تلفن همراه توسط مصرف

دانلود ترجمه مقاله نام تجاری در دست یک تحقیق متقابل در بازار از پذیرش بازاریابی تلفن همراه توسط مصرف

دانلود-ترجمه-مقاله-نام-تجاری-در-دست-یک-تحقیق-متقابل-در-بازار-از-پذیرش-بازاریابی-تلفن-همراه-توسط-مصرفدانلود ترجمه مقاله نام تجاری در دست یک تحقیق متقابل در بازار از پذیرش بازاریابی تلفن همراه توسط مصرف کننده 
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد 
سال انتشار:2012
تعداد صفحه ترجمه:19
تعداد صفحه فایل انگلیسی:9

 موضوع انگلیسی :Brand in the hand: A cross-market investigation of
consumer acceptance of mobile marketing
موضوع فارسی:دانلود ترجمه مقاله نام تجاری در دست یک تحقیق متقابل در بازار از پذیرش بازاریابی تلفن همراه توسط مصرف کننده
چکیده انگلیسی:Abstract Given the great potential of developing marketing campaigns delivered
via mobile devices and the evolution of near-field communication technologies, this
study examines factors influencing consumers’ acceptance of untethered, or mobile,
marketing across three influential markets: the United States, China, and Europe. We
examine the extent to which the usefulness of mobile information/programs and
individual characteristics–—namely innovativeness, personal attachment, and risk
avoidance–—jointly influence attitudes toward mobile marketing, and how the latter
influences consumers’ mobile marketing activity across three large and influential
markets. We found perceived usefulness, consumer innovativeness, and personal
attachment to directly influence attitudes toward mobile marketing in all three
markets. In China and Europe, risk avoidance also negatively influences attitudes
toward mobile marketing. Marketers seeking to build and maintain customer relationships
via mobile platforms should view these individual characteristics as levers
brands can push to amplify consumers’ acceptance of mobile marketing.
# 2012 Kelley School of Business, Indiana University. Published by Elsevier Inc. All
rights reserved
چکیده فارسی: با توجه به پتانسیل خوب در گسترش عملیات هدفمند بازاریابی از طریق دستگاه های موبایل و تکامل تکنولوژی های ارتباطی هم زمینه، این مطالعه می پردازد به عوامل تاثیر گذار در پذیرفتن بازاریابی بی افسار یا سیار، در میان سه بازار دارای تاثیر: ایالات متحده آمریکا، چین و اروپا. ما می پردازیم به مطالعه اینکه تا چه حد سودمندی اطلاعات/برنامه های سیار و ویژگی های شخصی- مانند ابتکاری بودن، وابستگی شخصی، و ریسک ناپذیری - به همراه هم تاثیر می گذارند بر طرز فکرها به سوی بازاریابی سیار، و چگونه قسمت مذکور دوم تاثیر می گذارد بر فعالیت بازاریابی سیار مصرف کننده در میان سه بازار بزرگ و دارای تاثیر. ما دست یافتیم به اینکه سودمندی درک شده، ابتکاری بودن های مصرف کننده، و وابستگی های شخصی به طور مستقیم تاثیر می گذارند بر طرز فکرها به سوی بازاریابی سیار در تمامی سه بازار. در چین و اروپا، ریسک ناپذیری همچنین به طور منفی تاثیر می گذارد بر طرز فکرها به سوی بازاریابی سیار. بازاریابان که در جستجوی ساخت و نگه داری ارتباطات با مشتریان از طریق پایگاه های سیار هستند، باید بازدید کنند از این ویژگی های شخصی از انجایی که نام های تجاری یا برندها می توانند نیروی جلو بردنی باشند برای تقویت کردن پذیرفته شدن بازاریابی سیار توسط مصرف کننده ها.

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.