دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

دانلود مقاله isi با موضوع آموزش آنلاین دانشگاهی نرمال جدید است


دانلود مقاله isi با موضوع آموزش آنلاین دانشگاهی نرمال جدید است

دانلود مقاله isi با موضوع آموزش آنلاین دانشگاهی نرمال جدید است

در قالب pdf و در  20 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:




فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات قبلی
روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Introduction
Literature review
Method
Results
References
 
موضوع انگلیسی :Online university education
is the new normal

چکیده:خلاصه
هدف - به دنبال تغییر سریع به یادگیری آنلاین به دلیل COVID-19، این مقاله با هدف مقایسه
اثربخشی نسبی روش‌های تدریس دانشگاهی حضوری و آنلاین
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – یک بررسی محدوده‌بندی برای بررسی نتایج یادگیری انجام شد
در داخل و بین برنامه های تدریس آنلاین و حضوری (F2F) دانشگاه.
یافته‌ها – اگرچه تحقیقات قبلی از موضع «بدون تفاوت معنی‌دار» حمایت کرده است، مروری بر
91 مطالعه تطبیقی ​​طی سال‌های 2000 تا 2020، 37 مورد (41%) را شناسایی کردند که آموزش آنلاین را مرتبط دانستند.
با نتایج یادگیری بهتر، 17 نفر (18%) که طرفدار F2F بودند و 37 نفر (41%) تفاوت معنی داری را گزارش نکردند.
محتوای آنلاین با هدف توسعه یافته که از پرس و جو و چالش شناختی "به رهبری دانش آموز" پشتیبانی می کند به عنوان ذکر شده است.
عوامل حمایت کننده از نتایج یادگیری بهتر
محدودیت ها / مفاهیم تحقیق - این مطالعه یک روش از پیش تعریف شده را در بررسی اتخاذ می کند
ادبیاتی که دقت در شناسایی مطالعات مرتبط را تضمین می کند. نمونه بزرگ از مطالعات (n = 91) پشتیبانی می کند
مقایسه حالت‌های یادگیری گسسته اگرچه تنوع زیاد در مفاهیم کلیدی و متغیرهای نتیجه باعث شد
مقایسه مستقیم برخی از مطالعات دشوار است. عدم دقت روش شناختی در برخی مطالعات مشاهده شد.
اصالت/ارزش - در نتیجه COVID-19، تدریس آنلاین دانشگاه به "عادی جدید" تبدیل شده است
همچنین سؤالات مربوط به اثربخشی آن را مجدداً متمرکز کرد. وزن شواهد حاصل از این بررسی این است که آنلاین است
یادگیری حداقل به همان اندازه موثر و اغلب بهتر از روش های F2F در حمایت از نتایج یادگیری است، البته
این تفاوت ها اغلب کم است. این یافته ها سوالاتی را در مورد مزایای احتمالی یادگیری F2F مطرح می کند
و پرونده بازگشت به کلاس های درس فیزیکی در طول همه گیری و فراتر از آن را پیچیده می کند.
کلیدواژه‌ها یادگیری دیجیتالی، آموزش الکترونیکی، روش‌های تدریس، شناختی، دانشگاه‌ها، آموزش عالی
نوع مقاله بررسی ادبیات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.