دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

پروپوزال بررسی نقش قابلیت ها، دانش و محیط زیست در دستیابی به اهداف استراتژیک در پروژه های صادراتی


پروپوزال بررسی نقش قابلیت ها، دانش و محیط زیست در دستیابی به اهداف استراتژیک در پروژه های صادراتی

پروپوزال-بررسی-نقش-قابلیت-ها-دانش-و-محیط-زیست-در-دستیابی-به-اهداف-استراتژیک-در-پروژه-های-صادراتیپروپوزال بررسی نقش قابلیت ها، دانش و محیط زیست در دستیابی به اهداف استراتژیک در پروژه های صادراتی
یک نقش اساسی رهبران سازمان، تعیین اهداف استراتژیک برای هدایت فعالیت مدیران و کارکنان است (هامبریک ، 2007؛ کاپلان و نورتون ، 2000). در روانشناسی و ادبیات مدیریت، دلیل منطقی برای اینکه چرا اهداف استراتژیک باید به دنبال توسعه استراتژی بعدی و تحقق هدف باشند، ارائه می شود (آندرسون و همکاران، 2010؛ لوک و لاتهام ، 2002). با این حال، در عمل، شکاف بین اهداف استراتژیک مورد نظر و پیامدهای دستیابی به اهداف بعدی به طور گسترده ای شناسایی شده است (میلر ، 1997؛ مینترزبرگ و واترز ، 1985؛ ناراسیمهان و جایارام ، 1998). بر اساس نظریه سازمان، نقش عوامل کلیدی داخلی و خارجی را در ایجاد فرصت های استراتژیک در زمینه صادرات تولید کنندگان بررسی می کنیم. این به لحاظ جغرافیایی و مدیریتی به دلایل مختلف جالب است اولا، نیاز به منابع کمتر و ریسک های کمتری نسبت به سایر روش های ورود، نیاز به صادرات بیشترین کاربردی است که شرکت ها در سطح بین المللی فعالیت می کنند (لیونیدو و کاتسیکاس ، 1996). دوم اینکه، صادرات یک ریسک اقتصادی و رشد سریع با شرکت هایی است که از طریق بین المللی انجام می شود (نمکوا و همکاران، 2015). سوم، با توجه به مشکلات پیش بینی شده بیشتر و کاهش کنترل اهرم های پیاده سازی، ممکن است دشوار باشد که اهداف استراتژیک مورد نظر را در هنگام برخورد با بازار های دور و متفاوت از بازار اصلی شرکت اجرا کرد (فانگ و همکاران، 2007؛ جانسون و واهلن ، 2009) چهارم، بخش صادرات، واحدهای بازاریابی استراتژیک بازاریابی (SBUs) از مسئولین برای فروش یک محصول (یا خط) به یک بازار خارجی خاص است (کاوسگیل و زو ، 1994). آنها از این رو برای بررسی مشکلات مهم بازاریابی استراتژیک، بسیار مهم هستند (مورگان و همکاران، 2012). این تحقیق تأیید وجود شکاف قابل توجهی بین اهداف استراتژیک در نظر گرفته شده در زمینه صادرات و موقعیت های استراتژیک آنها را در بر می گیرد. این مهم است زیرا ما متوجه می شویم که مؤسسات صادراتی که اهداف استراتژیک مورد نظر را به دست می آورند، عملکرد مالی قابل ملاحظه ای قوی تر از آنچه که انجام می دهند، به میزان 12٪ در مورد اهداف تمایز و 19٪ در مورد اهداف هزینه دارند بنابراین، داشتن اهداف استراتژیک لزوما منجر به مزیت رقابتی نمی شود، و هر گونه شکست در دستیابی به مزیت هزینه ای است. بنابراین شناخت فاکتورهایی که به کمبود فرصت های استراتژیک هدف استراتژیک کمک می کند، از اهمیت نظری و مدیریتی برخوردار است. در این مطالعه ما بررسی خواهیم کرد که برای دستیابی به اهداف استراتژیک و ارائه حداکثر نتایج، شرکت ها باید چه قابلیت های خاصی را در اختیار داشته باشند، چه دانش خاصی در زمینه تجربی داشته باشند و شرایط احتمالی محیط زیست را مطابقت دهند. به طور

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.