دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

پاورپوینت فصل 10 صحبت‌کردن؛ راهی برای تقویت 6 توانایی


پاورپوینت فصل 10 صحبت‌کردن؛ راهی برای تقویت 6 توانایی

پاورپوینت-فصل-10-صحبت‌کردن؛-راهی-برای-تقویت-6-تواناییلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 25 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
فصل10
صحبت‌کردن ؛ راهی برای تقویت 6 توانایی
روش‌های "درست" و "غلط" مکالمه داشتن
(فقط همین فصل می‌تواند تا 38 نمره به هوشبهر کودک بیفزاید!)
طرح مساله :
سالی که اسکایلر، دخترم به دنیا آمد در ساختمانی که زندگی می‌کردیم همسایه‌ای داشتیم که اسم پسرش آرون بود. مادر او، سندی، به نظر من زنی بسیار عجیب و غریب بود. سندی همیشه و در مورد هرچیزی که دیده بود یک گفتگوی بلند و یک‌طرفه با آرون داشت، بدتر اینکه به جای انجام چنین گفتگوهایی در خانه خود ، با آرون می‌آمد و در لابی ساختمان می‌نشست و صحبت می‌کرد.
خودم همیشه در خانه یا بیرون با اسکایلر صحبت می‌کردم اما به ندرت جلوی غریبه‌ها با او حرف می‌زدم و اگر هم چنین می‌کردم با صدایی آهسته و زمزمه‌وار بود. این مسئله بیشتر به خاطر این بود که احساس می‌کردم حرف زدن از همه چیز با یک کودک نوپا که به زحمت می‌تواند اصواتی را تولید کند، آن هم جلوی دیگران، کار احمقانه‌ای به نظر می‌رسد.

 

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.