لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید : 34 اسلاید قسمتی از متن .ppt : هوش تجاری نسلهای هوش تجاری نسل اول هوش تجاری: عمدتا بر ذخیره سازی حجم عظیم داده و راه حلهای مبتنی بر پایگاه داده تحلیلی استوار بود. این سیستمها امکان غربال کردن و جستجو در حجم عظیم داده به منظور تولید گزارشها توسط تحلیلگران داده و ارائه این گزارشها به مدیران در جهت تصمیم گیری بهتر را فراهم میساختند. نسل دوم هوش تجاری: متقارن با وب 2.0 و در اواسط دهه 2000 شکل گرفت. امکان تحلیل real-time و یا نزدیک به آن در این بازه مورد توجه قرار گرفت و ارائه راه حلهای مبتنی بر وب، و همچنین ابزارها و کاربردهای جدید مانند KPIها، داشبوردها با واسط گرافیکی پیشرفته، موبایل و ... در این نسل رونمایی شدند. نسل سوم هوش تجاری: معرف ابزارهای جدیدی است که به سه منظور زیر تولید شدهاند: Relevancy، Social و Self-service. در این نسل، استفاده از هوش تجاری منحصر به ...