پاورپوینتی زیبا و جذاب در 28 اسلاید قابل ویرایش به همراه تصاویر زیبا و جذاب جهت یادگیری بهتر دانش آموزان و تدریس دبیران عزیز آیا مفهوم مخاطب با روند توسع? رسانه ها تغییر کرده است؟ شاید شما نیز به این موضوع اندیشیده باشید که در دوران رسانه های یک سویه، یک فرستند? پیام (تولیدکننده) و یک گیرند? پیام (مصرف کننده) وجود داشت. امّا با ظهور رسانه های دوسویه (تعاملی)، مفهوم خطیِ فرستنده گیرنده به مفهوم دایره ای و پیچیده ای تبدیل شده است؛ به عنوان مثال شما در شبکه های اجتماعی در آنِ واحد هم فرستنده اید و هم گیرنده؛ هم تولیدکننده اید و هم مصرف کننده ...