نام محصول : پاورپوینت تبلیغ و روابط عمومی فرمت : PPT حجم : 4 مگابایت تعداد اسلاید : 40 زبان : فارسی سال گردآوری : 96 اهداف فصل: - تبلیغات - تعیین اهداف تبلیغاتی - تنظیم بودجه تبلیغات -تدوین استراتژی تبلیغاتی -ارزیابی اثربخشی تبلیغات و بازده سرمایه گذاری روی تبلیغات -دیگر ملاحظات در تبلیغات -روابط عمومی -نقش و اثر روابط عمومی -ابزار اصلی روابط عمومی هدف از تبلیغات بطورکلی اینست که ارزشهای ایجاد شده در شرکت برای مشتری را ، به اطلاع مصرف کنندگان مورد نظر خود برسان د . تبلیغات راه مناسبی برای اطلاع رسانی و ترغیب است. تبلیغات از زمانی که تاریخ به ثبت رسیده است وجود داشته است : -اعلام نبرد گلادیاتورها در رم باستان با نقاشی برروی دیوارها -تبلیغ اجناس با نقاشی در مسیر رژه سپاهیان ب ر روی صخره ها - * در ایران از دیرباز شرکت های تولیدی داخل و نمایندگی های شرکت های خارجی برای جلب توجه مشتریان خود اقدام به تبلیغ اجناس خود به طرق مختل ...