دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

دانلود فایل ارزان

فایل - پروژه - مقاله

کانال های بازاریابی ارائه ارزش به مشتری PPT

کانال های بازاریابی ارائه ارزش به مشتری PPT

          نام محصول  : پاورپوینت کانال های بازاریابی ارائه ارزش به مشتری  فرمت  : PPT حجم  : 0.18 مگابایت تعداد اسلاید  : 39 زبان  : فارسی  سال گردآوری  : 96   خلاصه اهداف :   هدف 1 : چرا شرکت ها کانال های بازاریابی را بکار می گیرند و در مورد وظایفی که این کانالها ایفا می کنند بحث کنید . هدف 2 : در مورد نحوه تعامل اعضای کانال و نحوه سازماندهی آنها به منظور اجرای فعالیتهای کانال بحث کنید . هدف 3 : گزینه های عمده کانال را که پیش روی شرکت است ? مشخص کنید . هدف 4 : در مورد ماهیت و اهمیت تدارکات بازاریابی و مدیریت یکپارچه زنجیره عرضه مواد اولیه بحث کنید .   کانال بازاریابی(کانال توزیع): مجموعه ای ازسازمانهای وابسته به یکدیگر که در عرضه یک محصول یا خدمت برای استفاده یا مصرف توسط مصرف کننده یاکاربر تجاری به شرکت کمک می کنند انواع کانال های بازاریابی: 1)کانال های بازاریابی مستقیم: هیچ رده واسطه ای وجود ندارد وشرکت ازطریق فروش خانگی ودفتری ویااز طریق و ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.