نام محصول : پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی E-CRM فرمت : PPT حجم : 0.16 مگابایت تعداد اسلاید : 51 زبان : فارسی سال گردآوری : 96 با افزایش اهمیت اینترنت در دنیای کسب و کار سازمان ها از آن به عنوان فرصتی برای کاهش هزینه های خدمات مشتری ، تقویت ارتباط با مشتری و مهم تر از همه شخصی سازی پیام های بازاریابی و سفارشی سازی خدمات استفاده می کنند. •E CRM این امکان را برای مشتریان فراهم می سازد تا از مکان های بیشتری به خدمات سازمان دسترسی داشته باشند که این امر ناشی از افزایش فزاینده نقاط دسترسی اینترنت می باشد. • •واژه ECRM نمونه ای از پیشرفت دنیای ارتباطات در تعامل با مشتری است که از اینترنت به عنوان ابزاری نوین در مسیر ارتباطی همه جانبه با مشتری بهره می برد. •روز به روز بر گستره فنون ارتباطی افزوده شده و ابزارهای نوین ارتباطی تحت وب وارد بازار می شود و بسیاری از محدودیت های روش های قدیمی ارتباط با مشتری با بهره گی ...