نام فایل : پروژه مالی شرکت تولید پوشاک 22 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 17 حجم : 24 مگابایت نمـودار کلـی از عملکـرد کـارخـانـه 1- سرمایه: قسمتی توسط مؤسین و قسمتی از طریق فروش سهام به سهام داران تأمین شده است. 2- رقبا: رقبای این شرکت، علاوه بر 2مورد زیر شرکتهای تولیدکننده پوشاک در منطقه آذربایجانشرقی میباشد. 3- جذب مشتری: با پایین بردن قیمت، تخفیف برای مشتریان خاص و بالا بردن کیفیت تولید، در نظر گرفتن مد و سلیقه افراد و احترام به مشتریان میتوان جذب مشتری کرد. 4- نوع کار: با بررسیهای انجام یافته ثابت شده که70% نیروی انسانی و30% سرمایه یا همان ماشینآلات در امر تولید دخالت دارد. 5- نیروی انسانی: کارکنان جهت کار در کارگاه از افراد بومی انتخاب شدند. محوطهسازی و ساختمانسازی: محوطهسازی که خود شامل مراحل خاکبرداری آسفالتکاری و فضای سبز که تقریباً 75 مترمربع معادل با 15% مقدار زمین را شامل میشود و همچنین ساختمانسازی که شامل کارگاه و انبار مواد اولیه و انبار محصولات تولید شده، ساختمان اداری و سرویسها، اتاقی برای نگهبانی و ...