پاورپوینت با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری CRM در فرمت پاورپوینت . 32 اسلاید قابل ویرایش ماموریت های CRM 1- برای هر مشتری یک پرونده در سیستم ایجاد می شود و کلیه تماسها و سوابق بصورت رکوردهای مستقل به پرونده اضافه می گردد. 2- هنگام تماس مستقیم و یا پیام مشتری،پرونده در اختیار پاسخ دهنده قرار می گیرد تا پاسخ گویی به مشتری بر مبنای سوابق وی صورت پذیرد. 3- نیازهای آتی مشتری ثبت می شود تا در سر رسید به مشتری تذکر داده شود. 4- سوالات مشتریان و پاسخ سازمان در یک نظام درختی ثبت می شود و به مرور درخت دانش سازمان بوجود می آید و سازمان دانا می شود. پاسخ اوپراتور به مشتری صرفا از طریق این درخت انجام می شود تا هزینه پاسخ گویی کاهش یابد. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )، سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری است که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی به ایجاد و حفظ نگرشی روشن از مشتریان خود از لحظه خرید تا پس از آن داشته باشید. با استفاده از ابزارهای فروش، بازاریابی و فرآیند ارائه خدمات به مشتریان، نرم افزا ...