فایل تحقیقی چیدمان فروشگاهی و نقش ان در جذب مشتری در 56 صفحه بصورت word قابل استفاده دانشجوئان مدیریت ،کسب و کار و .... تهیه شده است مقدمه فصل اول چیدمان چیست مزایای چیدمان : چیدمان موفق : فصل دوم اصول استراتژِی فروشگاهی و خرده فروشی استراتژی فروشگاهی فصل سوم استراتژی ارتباطات مشتری در بخش فروشگاهی فصل چهارم اصول مکان یابی فروشگاهی فصل پنجم کسری و مغایرت کالاها در فروشگاه ها ( دزدبری فروشگاه ) برشی از فصل پنجم یکی از بزرگترین و مهمترین معضلات در فروشگاه های دنیا کسری کالاهاست که به طور مرتب در حال رشد است این کسری مربوط به ( سرقت ، دزدان فروشگاهی ، فروشنده های کلاهبردار ، اشتباهات اجرایی ) بوده است . با توجه به بررسی های انجام شده در فروشگاههای معتبر دنیا مقدار کسری کالاها در فروشگاه حدود یک درصد فروش خالص پیش بینی شده است که کل کسری فروشگاه شامل : -دزدبری فروشگاه ، & ...