لغت زیباشناختی(استتیک):یونانی است. به معنی ادراک. زیبایی شناسی؛قابلیتی برای درک بهتر اجسام و باعث تغییر در نگرش می گردد. هدف زیبایی شناسی:توضیح چیستی،نحوه درک ما،تحلیل سطوح و گونه های زیبایی. پیدایش دانش زیبا شناسی : دو سده اخیر.قرن18 بیشتر جنبه روانشناسانه گرفت. زیبایی:ریشه آن «زیب».به مفهوم:«زیبند
لغت زیباشناختی(استتیک):یونانی است. به معنی ادراک. زیبایی شناسی؛قابلیتی برای درک بهتر اجسام و باعث تغییر در نگرش می گردد. هدف زیبایی شناسی:توضیح چیستی،نحوه درک ما،تحلیل سطوح و گونه های زیبایی. پیدایش دانش زیبا شناسی : دو سده اخیر.قرن18 بیشتر جنبه روانشناسانه گرفت. زیبایی:ریشه آن «زیب».به مفهوم:«زیبند
لغت زیباشناختی(استتیک):یونانی است. به معنی ادراک. زیبایی شناسی؛قابلیتی برای درک بهتر اجسام و باعث تغییر در نگرش می گردد. هدف زیبایی شناسی:توضیح چیستی،نحوه درک ما،تحلیل سطوح و گونه های زیبایی. پیدایش دانش زیبا شناسی : دو سده اخیر.قرن18 بیشتر جنبه روانشناسانه گرفت. زیبایی:ریشه آن «زیب».به مفهوم:«زیبند
لغت زیباشناختی(استتیک):یونانی است. به معنی ادراک. زیبایی شناسی؛قابلیتی برای درک بهتر اجسام و باعث تغییر در نگرش می گردد. هدف زیبایی شناسی:توضیح چیستی،نحوه درک ما،تحلیل سطوح و گونه های زیبایی. پیدایش دانش زیبا شناسی : دو سده اخیر.قرن18 بیشتر جنبه روانشناسانه گرفت. زیبایی:ریشه آن «زیب».به مفهوم:«زیبند
لغت زیباشناختی(استتیک):یونانی است. به معنی ادراک. زیبایی شناسی؛قابلیتی برای درک بهتر اجسام و باعث تغییر در نگرش می گردد. هدف زیبایی شناسی:توضیح چیستی،نحوه درک ما،تحلیل سطوح و گونه های زیبایی. پیدایش دانش زیبا شناسی : دو سده اخیر.قرن18 بیشتر جنبه روانشناسانه گرفت. زیبایی:ریشه آن «زیب».به مفهوم:«زیبند
لغت زیباشناختی(استتیک):یونانی است. به معنی ادراک. زیبایی شناسی؛قابلیتی برای درک بهتر اجسام و باعث تغییر در نگرش می گردد. هدف زیبایی شناسی:توضیح چیستی،نحوه درک ما،تحلیل سطوح و گونه های زیبایی. پیدایش دانش زیبا شناسی : دو سده اخیر.قرن18 بیشتر جنبه روانشناسانه گرفت. زیبایی:ریشه آن «زیب».به مفهوم:«زیبند
لغت زیباشناختی(استتیک):یونانی است. به معنی ادراک. زیبایی شناسی؛قابلیتی برای درک بهتر اجسام و باعث تغییر در نگرش می گردد. هدف زیبایی شناسی:توضیح چیستی،نحوه درک ما،تحلیل سطوح و گونه های زیبایی. پیدایش دانش زیبا شناسی : دو سده اخیر.قرن18 بیشتر جنبه روانشناسانه گرفت. زیبایی:ریشه آن «زیب».به مفهوم:«زیبند
لغت زیباشناختی(استتیک):یونانی است. به معنی ادراک. زیبایی شناسی؛قابلیتی برای درک بهتر اجسام و باعث تغییر در نگرش می گردد. هدف زیبایی شناسی:توضیح چیستی،نحوه درک ما،تحلیل سطوح و گونه های زیبایی. پیدایش دانش زیبا شناسی : دو سده اخیر.قرن18 بیشتر جنبه روانشناسانه گرفت. زیبایی:ریشه آن «زیب».به مفهوم:«زیبند
لغت زیباشناختی(استتیک):یونانی است. به معنی ادراک. زیبایی شناسی؛قابلیتی برای درک بهتر اجسام و باعث تغییر در نگرش می گردد. هدف زیبایی شناسی:توضیح چیستی،نحوه درک ما،تحلیل سطوح و گونه های زیبایی. پیدایش دانش زیبا شناسی : دو سده اخیر.قرن18 بیشتر جنبه روانشناسانه گرفت. زیبایی:ریشه آن «زیب».به مفهوم:«زیبند
لغت زیباشناختی(استتیک):یونانی است. به معنی ادراک. زیبایی شناسی؛قابلیتی برای درک بهتر اجسام و باعث تغییر در نگرش می گردد. هدف زیبایی شناسی:توضیح چیستی،نحوه درک ما،تحلیل سطوح و گونه های زیبایی. پیدایش دانش زیبا شناسی : دو سده اخیر.قرن18 بیشتر جنبه روانشناسانه گرفت. زیبایی:ریشه آن «زیب».به مفهوم:«زیبند
لغت زیباشناختی(استتیک):یونانی است. به معنی ادراک. زیبایی شناسی؛قابلیتی برای درک بهتر اجسام و باعث تغییر در نگرش می گردد. هدف زیبایی شناسی:توضیح چیستی،نحوه درک ما،تحلیل سطوح و گونه های زیبایی. پیدایش دانش زیبا شناسی : دو سده اخیر.قرن18 بیشتر جنبه روانشناسانه گرفت. زیبایی:ریشه آن «زیب».به مفهوم:«زیبند
لغت زیباشناختی(استتیک):یونانی است. به معنی ادراک. زیبایی شناسی؛قابلیتی برای درک بهتر اجسام و باعث تغییر در نگرش می گردد. هدف زیبایی شناسی:توضیح چیستی،نحوه درک ما،تحلیل سطوح و گونه های زیبایی. پیدایش دانش زیبا شناسی : دو سده اخیر.قرن18 بیشتر جنبه روانشناسانه گرفت. زیبایی:ریشه آن «زیب».به مفهوم:«زیبند
لغت زیباشناختی(استتیک):یونانی است. به معنی ادراک. زیبایی شناسی؛قابلیتی برای درک بهتر اجسام و باعث تغییر در نگرش می گردد. هدف زیبایی شناسی:توضیح چیستی،نحوه درک ما،تحلیل سطوح و گونه های زیبایی. پیدایش دانش زیبا شناسی : دو سده اخیر.قرن18 بیشتر جنبه روانشناسانه گرفت. زیبایی:ریشه آن «زیب».به مفهوم:«زیبند
لغت زیباشناختی(استتیک):یونانی است. به معنی ادراک. زیبایی شناسی؛قابلیتی برای درک بهتر اجسام و باعث تغییر در نگرش می گردد. هدف زیبایی شناسی:توضیح چیستی،نحوه درک ما،تحلیل سطوح و گونه های زیبایی. پیدایش دانش زیبا شناسی : دو سده اخیر.قرن18 بیشتر جنبه روانشناسانه گرفت. زیبایی:ریشه آن «زیب».به مفهوم:«زیبند
لغت زیباشناختی(استتیک):یونانی است. به معنی ادراک. زیبایی شناسی؛قابلیتی برای درک بهتر اجسام و باعث تغییر در نگرش می گردد. هدف زیبایی شناسی:توضیح چیستی،نحوه درک ما،تحلیل سطوح و گونه های زیبایی. پیدایش دانش زیبا شناسی : دو سده اخیر.قرن18 بیشتر جنبه روانشناسانه گرفت. زیبایی:ریشه آن «زیب».به مفهوم:«زیبند
لغت زیباشناختی(استتیک):یونانی است. به معنی ادراک. زیبایی شناسی؛قابلیتی برای درک بهتر اجسام و باعث تغییر در نگرش می گردد. هدف زیبایی شناسی:توضیح چیستی،نحوه درک ما،تحلیل سطوح و گونه های زیبایی. پیدایش دانش زیبا شناسی : دو سده اخیر.قرن18 بیشتر جنبه روانشناسانه گرفت. زیبایی:ریشه آن «زیب».به مفهوم:«زیبند
لغت زیباشناختی(استتیک):یونانی است. به معنی ادراک. زیبایی شناسی؛قابلیتی برای درک بهتر اجسام و باعث تغییر در نگرش می گردد. هدف زیبایی شناسی:توضیح چیستی،نحوه درک ما،تحلیل سطوح و گونه های زیبایی. پیدایش دانش زیبا شناسی : دو سده اخیر.قرن18 بیشتر جنبه روانشناسانه گرفت. زیبایی:ریشه آن «زیب».به مفهوم:«زیبند
لغت زیباشناختی(استتیک):یونانی است. به معنی ادراک. زیبایی شناسی؛قابلیتی برای درک بهتر اجسام و باعث تغییر در نگرش می گردد. هدف زیبایی شناسی:توضیح چیستی،نحوه درک ما،تحلیل سطوح و گونه های زیبایی. پیدایش دانش زیبا شناسی : دو سده اخیر.قرن18 بیشتر جنبه روانشناسانه گرفت. زیبایی:ریشه آن «زیب».به مفهوم:«زیبند
لغت زیباشناختی(استتیک):یونانی است. به معنی ادراک. زیبایی شناسی؛قابلیتی برای درک بهتر اجسام و باعث تغییر در نگرش می گردد. هدف زیبایی شناسی:توضیح چیستی،نحوه درک ما،تحلیل سطوح و گونه های زیبایی. پیدایش دانش زیبا شناسی : دو سده اخیر.قرن18 بیشتر جنبه روانشناسانه گرفت. زیبایی:ریشه آن «زیب».به مفهوم:«زیبند
مقدمه: سقفهای کامپوزیت در سازههای فلزی سقفهایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن بوده و در آن از بلوکها به عنوان پرکننده استفاده نشده است. برای ایجاد یکپارچگی این سقف، از برشگیر (ناودانی) استفاده میشود که این ناودانیها باعث درگیری تیرآهن با سقف و در نتیجه یکپارچگی سقف میشوند. روش اجرای سقف کامپ
مقدمه: سقفهای کامپوزیت در سازههای فلزی سقفهایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن بوده و در آن از بلوکها به عنوان پرکننده استفاده نشده است. برای ایجاد یکپارچگی این سقف، از برشگیر (ناودانی) استفاده میشود که این ناودانیها باعث درگیری تیرآهن با سقف و در نتیجه یکپارچگی سقف میشوند. روش اجرای سقف کامپ
مقدمه: سقفهای کامپوزیت در سازههای فلزی سقفهایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن بوده و در آن از بلوکها به عنوان پرکننده استفاده نشده است. برای ایجاد یکپارچگی این سقف، از برشگیر (ناودانی) استفاده میشود که این ناودانیها باعث درگیری تیرآهن با سقف و در نتیجه یکپارچگی سقف میشوند. روش اجرای سقف کامپ
مقدمه: سقفهای کامپوزیت در سازههای فلزی سقفهایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن بوده و در آن از بلوکها به عنوان پرکننده استفاده نشده است. برای ایجاد یکپارچگی این سقف، از برشگیر (ناودانی) استفاده میشود که این ناودانیها باعث درگیری تیرآهن با سقف و در نتیجه یکپارچگی سقف میشوند. روش اجرای سقف کامپ
مقدمه: سقفهای کامپوزیت در سازههای فلزی سقفهایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن بوده و در آن از بلوکها به عنوان پرکننده استفاده نشده است. برای ایجاد یکپارچگی این سقف، از برشگیر (ناودانی) استفاده میشود که این ناودانیها باعث درگیری تیرآهن با سقف و در نتیجه یکپارچگی سقف میشوند. روش اجرای سقف کامپ
مقدمه: سقفهای کامپوزیت در سازههای فلزی سقفهایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن بوده و در آن از بلوکها به عنوان پرکننده استفاده نشده است. برای ایجاد یکپارچگی این سقف، از برشگیر (ناودانی) استفاده میشود که این ناودانیها باعث درگیری تیرآهن با سقف و در نتیجه یکپارچگی سقف میشوند. روش اجرای سقف کامپ
مقدمه: سقفهای کامپوزیت در سازههای فلزی سقفهایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن بوده و در آن از بلوکها به عنوان پرکننده استفاده نشده است. برای ایجاد یکپارچگی این سقف، از برشگیر (ناودانی) استفاده میشود که این ناودانیها باعث درگیری تیرآهن با سقف و در نتیجه یکپارچگی سقف میشوند. روش اجرای سقف کامپ
مقدمه: سقفهای کامپوزیت در سازههای فلزی سقفهایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن بوده و در آن از بلوکها به عنوان پرکننده استفاده نشده است. برای ایجاد یکپارچگی این سقف، از برشگیر (ناودانی) استفاده میشود که این ناودانیها باعث درگیری تیرآهن با سقف و در نتیجه یکپارچگی سقف میشوند. روش اجرای سقف کامپ
مقدمه: سقفهای کامپوزیت در سازههای فلزی سقفهایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن بوده و در آن از بلوکها به عنوان پرکننده استفاده نشده است. برای ایجاد یکپارچگی این سقف، از برشگیر (ناودانی) استفاده میشود که این ناودانیها باعث درگیری تیرآهن با سقف و در نتیجه یکپارچگی سقف میشوند. روش اجرای سقف کامپ
مقدمه: سقفهای کامپوزیت در سازههای فلزی سقفهایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن بوده و در آن از بلوکها به عنوان پرکننده استفاده نشده است. برای ایجاد یکپارچگی این سقف، از برشگیر (ناودانی) استفاده میشود که این ناودانیها باعث درگیری تیرآهن با سقف و در نتیجه یکپارچگی سقف میشوند. روش اجرای سقف کامپ
مقدمه: سقفهای کامپوزیت در سازههای فلزی سقفهایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن بوده و در آن از بلوکها به عنوان پرکننده استفاده نشده است. برای ایجاد یکپارچگی این سقف، از برشگیر (ناودانی) استفاده میشود که این ناودانیها باعث درگیری تیرآهن با سقف و در نتیجه یکپارچگی سقف میشوند. روش اجرای سقف کامپ
موقعیت طبیعی: سرای حاجی علی محمد همدانی معروف به سرای توکل درمرکز شهر کرمانشاه واقع است، بنابراین موقعیت طبیعی شهر را دارا می باشد که از این قرار است: آب وهوایی نیمه خشک با تابستان های نسبتاً گرم و زمستان های همراه با ریزش برف و باران. میزان متوسط باران در سال تقریباً 460 میلی متر است (میانگین از سا
معماری بومی آذربایجان پدید آورنده ی 3 سبک معماری پارسی، آذری و اصفهانی است و بنابراین جایگاه ارزنده ای در معماری ایرانی در قبل و بعد از اسلام دارد. شیوه ی معماری اصفهانی از نظر دوره بندی تاریخی عبارت است از معماری دوران صفوی، افشاری، زندیه و قاجاری. قره قویونلوها حکومتی بودند که ناآرامی های اواخر دو
جستاری بر نقش رنگ در معماری غایت و هدف همه مجاهدت های هنری بیرون کشیدن و استخلاص ماهیت و سرشت معنوی فرم و رنگ و آزادی آنها از زندان دنیای مادی است.از چنین آرزو و سودایی است که هنر غیر مادی نشات میگیرد.دنیائی که امروز در آن زندگی میکنیم , به دنیای انسان در سالهای گذشته , شباهتی ندارد.دنیای ما با ابدا
جستاری بر نقش رنگ در معماری غایت و هدف همه مجاهدت های هنری بیرون کشیدن و استخلاص ماهیت و سرشت معنوی فرم و رنگ و آزادی آنها از زندان دنیای مادی است.از چنین آرزو و سودایی است که هنر غیر مادی نشات میگیرد.دنیائی که امروز در آن زندگی میکنیم , به دنیای انسان در سالهای گذشته , شباهتی ندارد.دنیای ما با ابدا
زمینه و هدف: در سراسر جهان، تروما شایع ترین علت مرگ و بیماری در میان افراد 44-3 سال محسوب می شود. بنابر گزارش سازمان جهانی کار (ILO) هر ساله 1.1 میلیون مرگ بر اثر بیماری و حوادث ناشی از کار در جهان اتفاق می افتد. حوادث و بیماری های ناشی از کار خصوصا در کشورهای در حال توسعه از وسعت و شدت بیشتری برخور
زمینه و هدف: در سراسر جهان، تروما شایع ترین علت مرگ و بیماری در میان افراد 44-3 سال محسوب می شود. بنابر گزارش سازمان جهانی کار (ILO) هر ساله 1.1 میلیون مرگ بر اثر بیماری و حوادث ناشی از کار در جهان اتفاق می افتد. حوادث و بیماری های ناشی از کار خصوصا در کشورهای در حال توسعه از وسعت و شدت بیشتری برخور
زمینه و هدف: در سراسر جهان، تروما شایع ترین علت مرگ و بیماری در میان افراد 44-3 سال محسوب می شود. بنابر گزارش سازمان جهانی کار (ILO) هر ساله 1.1 میلیون مرگ بر اثر بیماری و حوادث ناشی از کار در جهان اتفاق می افتد. حوادث و بیماری های ناشی از کار خصوصا در کشورهای در حال توسعه از وسعت و شدت بیشتری برخور
زمینه و هدف: در سراسر جهان، تروما شایع ترین علت مرگ و بیماری در میان افراد 44-3 سال محسوب می شود. بنابر گزارش سازمان جهانی کار (ILO) هر ساله 1.1 میلیون مرگ بر اثر بیماری و حوادث ناشی از کار در جهان اتفاق می افتد. حوادث و بیماری های ناشی از کار خصوصا در کشورهای در حال توسعه از وسعت و شدت بیشتری برخور
زمینه و هدف: در سراسر جهان، تروما شایع ترین علت مرگ و بیماری در میان افراد 44-3 سال محسوب می شود. بنابر گزارش سازمان جهانی کار (ILO) هر ساله 1.1 میلیون مرگ بر اثر بیماری و حوادث ناشی از کار در جهان اتفاق می افتد. حوادث و بیماری های ناشی از کار خصوصا در کشورهای در حال توسعه از وسعت و شدت بیشتری برخور
شیوه خراسانی در سده نخست هجری پدید آمد و تا سده چهارم ادامه یافت . دگوگونی های فرهنگی در این دوره بیشتر در خراسان رخ می داد . 1 - پس از اسلام با الگو گرفتن از باورهای اسلامی،ساختمانها مردم وارتر شدند گرچه در شیوه پارتی نیز مردم واری و پرهیز از بیهودگی نمایان بود ولی پس از اسلام این ارزش ها بیشتر نمو
شیوه خراسانی در سده نخست هجری پدید آمد و تا سده چهارم ادامه یافت . دگوگونی های فرهنگی در این دوره بیشتر در خراسان رخ می داد . 1 - پس از اسلام با الگو گرفتن از باورهای اسلامی،ساختمانها مردم وارتر شدند گرچه در شیوه پارتی نیز مردم واری و پرهیز از بیهودگی نمایان بود ولی پس از اسلام این ارزش ها بیشتر نمو
شیوه خراسانی در سده نخست هجری پدید آمد و تا سده چهارم ادامه یافت . دگوگونی های فرهنگی در این دوره بیشتر در خراسان رخ می داد . 1 - پس از اسلام با الگو گرفتن از باورهای اسلامی،ساختمانها مردم وارتر شدند گرچه در شیوه پارتی نیز مردم واری و پرهیز از بیهودگی نمایان بود ولی پس از اسلام این ارزش ها بیشتر نمو
شیوه خراسانی در سده نخست هجری پدید آمد و تا سده چهارم ادامه یافت . دگوگونی های فرهنگی در این دوره بیشتر در خراسان رخ می داد . 1 - پس از اسلام با الگو گرفتن از باورهای اسلامی،ساختمانها مردم وارتر شدند گرچه در شیوه پارتی نیز مردم واری و پرهیز از بیهودگی نمایان بود ولی پس از اسلام این ارزش ها بیشتر نمو
شیوه خراسانی در سده نخست هجری پدید آمد و تا سده چهارم ادامه یافت . دگوگونی های فرهنگی در این دوره بیشتر در خراسان رخ می داد . 1 - پس از اسلام با الگو گرفتن از باورهای اسلامی،ساختمانها مردم وارتر شدند گرچه در شیوه پارتی نیز مردم واری و پرهیز از بیهودگی نمایان بود ولی پس از اسلام این ارزش ها بیشتر نمو
شیوه خراسانی در سده نخست هجری پدید آمد و تا سده چهارم ادامه یافت . دگوگونی های فرهنگی در این دوره بیشتر در خراسان رخ می داد . 1 - پس از اسلام با الگو گرفتن از باورهای اسلامی،ساختمانها مردم وارتر شدند گرچه در شیوه پارتی نیز مردم واری و پرهیز از بیهودگی نمایان بود ولی پس از اسلام این ارزش ها بیشتر نمو
شیوه خراسانی در سده نخست هجری پدید آمد و تا سده چهارم ادامه یافت . دگوگونی های فرهنگی در این دوره بیشتر در خراسان رخ می داد . 1 - پس از اسلام با الگو گرفتن از باورهای اسلامی،ساختمانها مردم وارتر شدند گرچه در شیوه پارتی نیز مردم واری و پرهیز از بیهودگی نمایان بود ولی پس از اسلام این ارزش ها بیشتر نمو